Ny vecka

Idag har jag råpluggat hela dagen. Blev "färdig" till åtta och då stack jag ut i mörkret och sprang. Superhärligt men frisk luft och jogging. Älskar att springa när det är mörkt och svalt ute :)  Är helt slut nu men det är bara skönt. Ska borsta tänderna och slänga mig på sängen. Sömn är guld värt!


Den här veckan har jag fullt upp som vanligt. Det är inte några stora inlämningar eller prov denna vecka men det betyder inte att jag får slappa. Måste jobba undan lite uppgifter som ska in framöver, sen har jag även massa prov de kommande veckorna. 


Att göra denna vecka:

Plugg
• Geografi: sidor i boken
• Filosofi: Text
• Räkna matte!!! (ligger efter)
• Plugga engelska - Prov nästa vecka!
• Börja på inlämningsuppgift i engelska
• Sätta igång med företagets hemsida
• Prata med banken ang. vårt företagskonto
• Skriva i loggboken


Övrigt
• Betala anmälningsavgift för Berlin
• Köpa engelskabok
• Träna
• Boka in jobbtider
• Träffa älsklingen
• Framkalla bilder
• Fixa mammas och pappas skylt
• Köpa present till storebrorsan
• Planera höstlovet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0