Sommaren är tillbaka

Idag och igår har det verkligen varit supersoligt och varmt ute. Känns nästan som att sommaren är tillbaka. Idag tog jag ledigt från första lektionen för att åka på ett möte med företaget. Sen åkte vi tillbaka till skolan för att käka lunch och då fick vi veta att lektionen var inställd, så jag hade inga lektioner alls idag. Skönt :)  Men nu är jag hemma och måste råplugga. Var hos älsklingen igår och där fick jag ingenting gjort så jag måste ligga i idag, och det passar ju bra nu när jag fick sluta tidigare.



Listan har minskat lite iallafall :)

Plugg

· Geografi: sidor i boken

· Filosofi: Text

· Räkna matte!!! (ligger efter)

· Plugga engelska - Prov nästa vecka!

· Börja på inlämningsuppgift i engelska

· Sätta igång med företagets hemsida

· Prata med banken ang. vårt företagskonto

· Skriva i loggboken



Övrigt

· Betala anmälningsavgift för Berlin

· Köpa engelskabok

· Träna

· Boka in jobbtider

· Träffa älsklingen

· Framkalla bilder

· Fixa mammas och pappas skylt

· Köpa present till storebrorsan

· Planera höstlovet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0