Ont om tid

Har verkligen haft mycket att göra den här veckan. Hinner egentligen inte sitta här nu heller men lite vila måste man ju få. I måndags flyttade älsklingen in i det nya huset så då var jag där och hjälpte till med att packa upp och få lite ordning på saker och ting. Älsklingens hade ingen säng så vi åkte hem till mig sent påp kvällen och sov där. Tisdagen var i stort sett likadan, hade provsmakning tillsammans med C på kvällen sen ordnade vi en säng så vi kunde sova hemma hos honom. I onsdags var det provsmakning igen och mycket plugg, fick även besök av brorsan och hans fru.

På torsdagen firade jag och C vår 4-års dag, fick ett superfint halsband av älsklingen som jag länge önskat mig. Ett äpple från Kenneth Jay Lane i pärlemor. Ni kan se det nedan. Lite kort om vad jag gjort i veckan, hoppas att ni mår bra :)

       
Det fina halsbandet och älsklingens härliga utsikt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0