Onsdag

Hej på er!

Jag har haft fullt upp hela veckan och den fortsätter i stressigt tempo. Vem var det som sa att tredje året på gymnasiet skulle vara slappt? Det stämmer iallafall inte, andra året kändes mycket lungare, men det kanske blir bättre senare. Har iallafall supermycket plugg de närmaste veckorna. Hinner knappt göra något annat än plugga.

Igår var jag barnvakt hela kvällen. Syrran och hennes sambo skulle på föräldramöte men det blev andra planer för deras del. När jag kom dit så fick jag höra att A. hade ramlat och slagit sig och att hon hade åkt in till akuten. Så där fick de sitta hela dagen och kvällen, det blev alltså inget möte för deras del. Hon hade ramlat rakt ner med ansiktet i asfalten och inte kunnat ta emot sig, sen hade hon brutit lillfingret också. Stackarn! Nu är hon sjukskriven i 4 veckor så jag får åka dit efter skolan och pyssla om henne. Hon behöver ju rätt mycket hjälp med L, hon kan ju inte bära honom, byta blöja eller klä på honom så det blir lite problem där. Men det ska nog ordna sig med lite hjälp från mig :)

Nu måste jag börja med studierna. Hade bara en lektion idag så det är därför som jag är hemma så tidigt. Ska göra engelska nu, får jättejobbiga läxor i det hela tiden! Sen får jag se hur mycket mer jag hinner. Ska försöka göra lite samhällskunskap och matte också.

Kramar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0