Sovdags

Jag är fortfarande uppe. Längesen som jag lyckats vara uppe så länge en vardag, jag måste ju alltid gå upp så tidigt. Älsklingen min ska komma hit sen, han har varit och träffat några kompisar så jag har varit ensam hela kvällen. Har fått mycket gjort på grupparbetet i engelska, men jag vill ju inte göra allt själv så nu måste jag sluta :P  De andra måste ju få vara med också. Nu kan det iallafall inte bli stressigt när jag gjort så passa mycket.

Funderar på om jag ska gå och lägga mig, jag orkar nog inte vara uppe så länge till. C får ringa och väcka mig sen när han vill komma in. Förhoppningsvis så kommer han snart :)

Imorgon blir det mer plugg, men en annan uppgift i samma ämne. Har haft jättemycket i skolan nu på senaste tiden. Har inte gjort något annat än pluggat känns det som. Den här veckan har jag varit riktigt flitig och effektiv. Hoppas att jag kan fortsätta så. Skönt med lov snart! Kanske ska ta en sista minuten, får kolla mer på det imorgon. Nu orkar jag inte vara vaken längre. Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0