LOV!

Nu är det äntligen höstlov! De senaste dagarna har jag varit supertrött och igår somnade jag framför TVn vid nio. Var barnvakt till vilden under dagen så det kanske berodde på det, jag vet inte. Kan inte riktigt slappna av helt, stressen är fortfarande kvar i kroppen, har ju en del saker i skolan efter lovet så det är väl det som spökar i mitt undermedvetna.

Idag ska jag kanske träffa Therése och åka och köpa material till företaget. Skulle vara skönt att göra det idag så blir det en sak mindre att tänka på. Måste även sätta ihop en resultat- och likviditetsbudget men det är så svårt att få fram ungefärliga siffror som stämmer bra så det får vänta tror jag. Kanske passar på att köpa födelsedagspresenter till syrran och E också, hinner ju inte med någon shopping nu för tiden, det kanske är därför sparkontot har ökat :P  Ganska bra :D  Ska iallafall försöka kika lite, fick ju en önskelista igår.

Nu ska jag krypa ner i sängen med min plutt igen.

Kramar! ♥  

Kommentarer
Postat av: jojo

hej du känner inte mej!men hej!vad kul med höstlov...

2009-12-19 @ 13:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0