Ledig

Idag är jag ledig!! Så himla skönt! Hade verkligen inte orkat gå till skolan idag. Har så mycket att göra också så jag vet inte om jag hade hunnit. Jag har fått klar engelskauppgiften nu på morgonen så jag ska lämna in den så snart som möjligt (över nätet). Vill bara att älsklingen min ska läsa igenom det först. Mamma är hemma men hon kan ju inte engelska så henne har jag ingen nytta av tyvärr.

Fredagen innan lovet ska jag hålla mitt tal i svenska, nationellt prov :(  Blir så skönt när jag slipper läsa svenska, det är ju så otroligt tråkigt! Tänkte iallafall försöka börja skriva på det idag. Men nu kom jag på att jag har papprerna i skolan så det kanske inte går så bra. Jag får väl utnyttja den här tiden till annat viktigt. Har ju en gruppredovisning på torsdag som jag kan jobba lite på, sen har jag två prov nästa vecka också. Bara liiite stressigt.

Nu ska jag hoppa in i duschen. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0