En liten paus

Hej på er!!

Veckan har till största delen bestått av plugg. Har aldrig pluggat så här mycket tror jag :P  I helgen har jag jobbat, lite dålig timing med tanke på hur mycket jag har i skolan just nu, annars var det helt okej. A och hennes sambo var på kryssning så jag sov över där. Älsklingen var ju med hela tiden, sen fick jag umgås lite med min systerdotter vilket alltid är kul. Hon har ju typ vuxit om mig nu, helt sjukt. Fattar inte att jag är moster till henne, men det måste vara värre för min lillebror, bara ett år mellan dem ju :P

Nu har vi haft besök av storebror och farmor. Har ätit hur mycket gott som helst och magen bara växer, orkar inte träna på det så jag tänker bara slänga mig på soffan och se på film. Ikväll visar de "Fun with Dick and Jane" på trean. Har sett den förrut men den är riktigt kul så jag vill se den igen :)  Har legat i hela veckan så jag tycker att jag är värd lite film ikväll, behöver en paus. Måste ju vila lite om jag ska orka med den här veckan. Måste råplugga måndag och tisdag inför provet som jag har på onsdag. Fattar ingenting av det just nu, men jag tror att det löser sig, har ju förstått det en gång så då ska jag väl kunna förstå det nu igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0