Torsdag

Nu är verkligen sommaren här känns det som. Jag hoppas att vädret stannar nu :)  Det ska bli ännu bättre i helgen har jag hört och då ska jag spela golf så det blir härligt! 

Idag åkte jag till älsklingen efter skolan men var tvungen att åka hem på en gång. Skulle bara dit och hämta golfbagen. Saknar honom redan :(  Var ju så mysigt med det fina vädret och allt! Han ville bada i poolen till och med men det hade jag ju inte tid med tyvärr. När jag kom hem var iallafall syrran här med Lukas och det var kul såklart. Nu sitter jag och tittar på TV. Har inget speciellt att tänka på till imorgon :)  Ska däremot skriva teoriprov i golf på lördag men det är nemas problemas. Nu ska jag kila iväg till soffan. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0