Ny blogg - igen

Hej på er allihopa!

Här kommer jag med en ny blogg igen. Ville inte att min blogg skulle heta Fridas stil längre. Ville ha något bättre än så. Har suttit och provat massa olika namn men allt man kan tänka sig är ju redan taget. Till slut så kom jag iallafall på ett som funkar bra :)  Kommer att fixa till bloggen så snart jag har tid. Ska kopiera min gamla blogg om jag kan logga in på den, men sen blir det ny design. Förhoppningsvis till helgen, har alldeles för mycket att göra i veckan.

Idag hade jag min idrottslektion. Det kändes inte alls bra men deltagarna verkade ha kul och på slutet sa de att det var en bra lektion. Jag vet inte om jag ska tro på det eller inte men själv så tycker jag att det kunde gått bättre. Nu måste jag plugga till idrottsprovet, sen blir det lite soppa och TV :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0