Snålt med uppdatering

Jag vet att det har varit dåligt med uppdateringen här på bloggen de senaste dagarna och så kommer det att bli ett tag till framöver. Imorgon åker jag och älskingen till Öland och jag tror inte att jag kommer sitta vid någon dator när jag är där. Bloggen kommer alltså stå still i en vecka.

Igår åkte vi hem till mig för att hämta resten av packningen. Direkt efter det var det privat visning som gällde och där blev vi kvar i nästan två timmar. Halv åtta åkte vi därifrån och då blev vi skjutsade till Heron City direkt. Vi slängde i oss lite mat på Donken och kom precis i tid till matchen. Som slutade i en stor besvikelse! Dåligt spelat av Sverige och därmed slut på EM för vår del :(

Idag har vi haft mycket att göra och det har vi fortfarande. Vi var nära att försova oss i morse, tog bussen till stan 10:15 och 11:00 hade vi tid för provsmakning. Ett litet extraknäck som vi har båda två :)  Efter det storhandlade vi på Stadium och sen åkte vi hem för att käka lunch. Nu har jag packat älsklingens väska för annars vet man aldrig när det blir gjort :P
Har även skrivit adresser på massa paket som han ska skicka iväg idag. Nu ska jag skriva två annonser som ska läggas upp på blocket innan vi åker. Ett CD-ställ och en stor möbel för TV och annat. Ska iväg och handla sen också. Stressigt stressigt!

Ni får ha det super!!
Pussar och kramar/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0