Fullt upp

Nu har jag skrivit denna adress på min förra blogg så jag hoppas att alla läsare hittar hit :)  Som sagt så ser bloggen hemsk ut men jag ska ta tag i det när jag har tid och ork. Just nu njuter jag bara av att vara ledig från skolan, vilket knappt märks för jag har stressat som en tok iallafall. Har varit mycket åk fram och tillbaka mellan älsklingen, stan, syrran och det egna lilla boendet :)  Har jobbat de tre senaste dagarna med lille Lukas och idag tänkte jag att jag skulle få ta det lite lugnt men nej. Jag måste fixa det sista inför Öland. Blir hämtad ikväll och då ska jag ha packat klart alla väskor + golfbagen, jag ska ha lämnat min tjänstgöringsrapport hos kommunen och jag måste lägga ut två annonser på blocket. Mitt i alltihop så kommer min syrra hem från Riga idag så hon kommer förbi en stund.

Nu måste jag få i mig lite lunch så att jag orkar med resten av dagen. Jag hoppas att jag hinner med allt och att jag inte glömmer något, får kolla kalendern :)  Har ju en del blaggande att ta igen nu också, men det kommer jag lovar. Kram på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0