En ny vecka

Godmorgon allesammans!

Idag är det måndag igen och det står mycket på schemat. Älsklingen min har åkt till jobbet så jag ska försöka ta tag lite saker medan han är borta. Har ju varit bortrest i en vecka men nu måste jag komma tillbaka till verkligheten igen. Ska städa, åka till banken och plugga till golfprovet (ja, jag ska skriva ett till). Sen tänkte jag även lägga ut lite annonser på tradera men det spar jag till senare. Det här var bara några saker som jag måste göra idag, har en låååång lista.

När Calle kommer hem vet jag inte riktigt eftersom det är hans första dag idag, men då får vi se om det blir någon golf. Det hänger på vädret. Det är synd att det ska vara så tråkigt väder hela tiden. Kan det inte vara så där fint som det var i maj. På sommarlovet är det ju sol och bad som gäller, inte regn och rusk!

Nu ska jag gå och stoppa i mig lite frukost och så. Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan! vill du tjäna lite extra pengar genom att bara klicka fram dig till olika sidor? ja, det är faktiskt sant! mer behöver man inte göra! blev du nyfiken nu? gå då in på min blogg för mera information! ha de fint



http://gabbifreak.blogg.se/2008/may/vill-du-tjana-pengar.html#comment

2008-06-30 @ 07:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0