1 månad sen sist

Nu var det precis en månad sen som jag skrev här. Har helt enkelt inte orkat eller haft tid för att uppdatera. Har inte fixat bloggen heller så den ser väldigt risig ut just nu. Men skitsamma :)  Tänkte iallafall försöka skriva lite igen. Har blivit lite pressad av några men det är bara roligt att de vill att jag ska fortsätta med bloggen. Även om jag har en ny blogg nu igen så ska jag fortsätta på nästan samma sätt. Kommer kanske itne uppdatera lika ofta nu, men vi får se hur det blir med det :)

Idag är det sådär molnigt och härligt igen, jag vet aldrig vad jag ska ta på mig när det är sådant väder. Klär mig alltid för varmt eller för kallt. Nu tänkte jag iallafall hoppa in i duschen. Tvätta håret, kanske göra en inpackning, peela och smörja in kroppen. Sen ska jag fixa naglarna också. Åker ju till Öland snart och då vill man ju vara fräsch såklart :D

Vi hörs senare, kanske :)
Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0