Vad ska jag göra med min pojkvän?


Ja, vad ska jag göra? Såhär ser det ut i mitt sovrum just nu. Så fort han kommer hit sprider han ut sina saker överallt men såhär illa har det nog aldrig varit. Hemma hos honom måste det vara städat och fint men här hemma är det visst okej att stöka ner. Jag vet inte vad jag ska ta mig till med honom, han lyssnar inte på mig när jag ber honom plocka ihop det. Han vill ha en egen hylla i min garderob men jag vill inte ha hans saker där, dessutom så får det inte plats :P  Några förslag? :)

Kommentarer
Postat av: E

Här frå du en snabblösning på ditt problem:

Bjussa på en hylla i din garderob!

Du har en kille som otroligt nog har ordning hemma hios sig.



2008-07-09 @ 10:51:25
Postat av: Hanna W

Jag fick tjata mig till en pyttehylla hos min pojkvän som jag praktiskt taget bodde ihop med!

Fixa istället "förvaringslådor" i typ papp (det låter supertråkigt, men det finns helt okej på Granit eller Lagerhaus som rymmer typ en veckas kläder) och så kan han få ha sina två lådor som antingen går att skjuta in under sängen när han inte är där eller ställa undan på något bättre ställe.

2008-07-11 @ 13:41:29
URL: http://wallenskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0