Garderobsstädning


Nu har jag storstädat mitt rum och min garderob och jag är långt ifrån klar. Jag har så himla mycket grejer överallt. Det som ni ser på bilden hittade jag i min garderob. Över tio skokartonger och massa plastpåsar. Fråga mig inte varför det låg där och skräpade för det har jag ingen aning om. Jag visste att det låg massa kartonger där men eftersom de knappt syntes så kunde jag aldrig gissa på att det var så många. Pappa får elda upp dem sen när han kommer hem :)

Nu ska jag se på film, 7 seconds visas på kanal 6 klockan 21:00. Vet inte vad den handlar om men när jag såg reklamen verkade den spännande :)   Ha en trevlig kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0