Pratkvarn

Brorsan ringde och frågade om jag hade en webcam som han kunde få låna. Han går tydligen någon kurs över internet så han måste identifiera sig och visa legitimation med hjälp av kameran. Sen babbla han på hur mycket som helst (som vanligt) om hur kul det är med medicin och grejer. Han försöker få mig att utbilda mig inom det efter gymnasiumet men jag är tveksam. Jag sa till honom att jag aldrig skulle kunna ge någon en liten spruta ens, men då började han försöka få bort den fobin med massa snack om att det inte alls är så farligt och bla bla bla. Han är då aldrig tyst den där människan! Jag blir galen samtidigt som jag älskar det. Vem har han fått det ifrån? Inte är det mamma och pappa iallafall, och vi andra tre är tysta som möss.


 

Kom på att jag måste köpa ny solkräm, min är slut :(  Har bara någon SPF 6 från Piz Buin och det håller inte. Speciellt inte till Frankrike.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0