Tråkiga dagar

Den här dagen har varit hur tråkig som helst och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Har absolut ingenting att göra och jag håller på att dö av rastlöshet! Såg på en film, åt frukost, duschade, satt vid datorn, pratade med syrran, skulle cykla till fruängen men när jag kom ut var cykeln låst och jag hade ingen nyckel, åt lunch, läste lite och nu har jag tittat på en till film. Hur kul låter det där liksom, kan det inte bara bli lite fint väder så att jag kan vara ute vid poolen och sola! Jag kan verkligen inte njuta av sommarlovet när det är så här trist. Om morgondagen blir likadan hoppar jag från balkongen. Det här har varit den tråkigaste dagen i mitt liv! Det finns inget mer att säga..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0