Tisdag

Godmorgon på er!

Det blev en väldigt kort visit hemma. Två nätter sen var man tillbaka hos älsklingens familj igen. Kommer att vara här hemma fram till helgen, sen måste jag åka hem för att jobba. Men det är bara mysigt att få umgås med Lukas lite. Jag har ju inte träffat honom på ganska länge nu. Eftersom Calle jobbar hela dagarna nu så tog jag med mig lite böcker och filmer så att jag inte blir så rastlös som jag kan bli ibland. Sen har jag ju poolen här också. Vädret har ju inte varit det bästa på senaste men just nu är det molnfritt och soligt här.

Men idag är det ännu en fullspäckad dag så jag har inte tid för sol och bad. Idag ska jag åka till stan och träffa syrran och min systerdotter, vi ska shoppa lite. Sen ska jag klippa Calle och efter det blir det en golfrunda på Riksten. Jag undrar hur det går med att åka till stan. Det är väl strejk idag så då får jag gå ända till tunnelbanan, suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0