Tisdag

Hej på er!

Trots den dåliga uppdateringen så har jag sett att det är fler och fler som hittar hit, kul! Idag har jag inga speciella planer, har bestämt mig för att ta det lugnt och läsa ut sista boken i Gossip Girl serien. Sen ska jag plugga lite till golfprovet också, men det är superlätt och går jättefort. Softa!!!

Strejken ska tydligen sätta igång igen så nu får jag lite problem. Hade ju tänkt vara här hemma till söndag men det verkar inte bli så. Kan ju inte vara fast här på ön hela veckan, och älsklingen kan ju inte åka till jobbet om vi är här. Vi har inte bestämt hur vi ska göra ännu men troligtvis så följer jag med honom hem. Ska endå hjälpa dem inför flytten, sen har vi ju poolen där som är ett stort + !!!! Vi stannar iallafall här ikväll och när han kommer hem tänkte vi spela lite golf, jag ska lämna in scorekorten och skriva provet en gång till, det är det viktigaste just nu. Ha en trevlig dag!!


Bjussar på denna idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0