Ta 2 betala för 1

I fredags var jag som sagt och shoppade lite på slutrean. Hittade två stora tröjor på Indiska, funkar jättebra som klänningar och de är supersnygga på med ett skärp i midjan! Eftersom det var ta 2 betala för 1 så fick jag båda för endast 79kr. Det kallar jag fynd! Köpte även två midjeskärp på H&M, det var samma sak häe och jag fick båda för 29,50kr. Fanns inte så många snygga kvar men jag hittade två som jag gillade, och som passade superbra till det som jag köpte på Indiska. Sen fick även lite solskydd följa med hem. Ett lip balm och en lotion, det köpte jag på Pashion cosmetics i SOUK-gallerian, fick med en strandväska också men den fotade jag aldrig. Den var inte särskilt snygg men den får följa med till stranden i Frankrike, jag bryr mig inte om den blir stulen :) 


Tröjorna/Klänningarna från Indiska.


Skärpen från H&M


Solkräm och lip balm med spf, från Hawaiian Tropic.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0