Polly och packning

Godmorgon!

Här sitter jag och mumsar på Polly. C köpte det igår när vi var på Ica. Han kan då aldrig lämna affären utan något onyttigt, min gottegris! Nu sitter jag och smygäter det som blev kvar eftersom han har åkt till jobbet nu, typiskt mig, jag kan inte låta bli för det är ju så goda. Nästa gång får han köpa något som jag inte gillar :)

Ska strax hoppa in i duschen och sen blir det ännu mer packning. Ska sätta igång med kontoret idag och där är det ett helt bibliotek med böcker. Det blir många kartonger det. Kanske åker till stan lite senare också, C lämnade busskortet så jag kan använda det. Vill kolla på jackan som jag skrev om i verkligheten och så måste jag prova den för jag vet inte vilken storlek jag ska ha. Men H&M kanske inte har fått in höstkollektionen i butiken ännu, någon som vet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0