Onsdag

Godmorgon!

Gick upp tidigt med älsklingen idag. Ville äta frukost med honom, det är så tråkigt att äta själv varje dag. Det är klarblå himmel och solen skiner, det är synd att jag itne är hemma hos Calle nu. Men jag har andra saker att göra idag, har inte tid för sol och bad tyvärr. Jag tänkte starta dagen med en powerwalk. Ska bara ta på mig lite kläder och byta ut musiken i min MP3, sen är jag redo. Efter det ska jag cykla till banken och kolla lite saker, sen ska jag vidare till Troxhammar. Blev ingen golf igår så jag måste dit idag och fixa det som måste göras.

Min syrra har semester nu så jag kanske åker dit senare på dagen. Om jag inte åker dit idag så gör jag det imorgon för då har jag inget planerat, jag får se. Ska iallafall stanna hemma till slutet av veckan. Jag orkar inte packa igen, sen har jag knappt varit hemma något. På söndag ska Calle tävla, sen får vi skjuts hela vägen hem till honom.

Nu ska jag gå ut i det fina vädret. Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0