Onsdag

Då var det redan onsdag och halva juli har gått, tråkigt :(  Vill inte att sommaren ska ta slut! Idag tänkte jag åka till Fruängen och posta det sista paketet, finally! Sen ska jag skruva ner några hyllor och städa undan lite här. Måste skriva packlista till Frankrike också. Det är ju ett tag kvar men jag måste se om det är något som jag måste köpa till dess.

Solen skiner men det blåser en del. Jag hoppas att det går att ligga vid poolen en stund idag också. Det blir väl varmare lite senare och föhoppningsvis så minskar blåsten, det är ju faktiskt kallt att ligga där i bara bikinin när det blåser och de irriterande små molnen täcker solen. Burr!

Nu ska jag bara ta de lugnt ett tag, min kropp känns hgelt degig och den orkar ingenting just nu. Som jag skrev tidigare idag så vaknade jag vid tjugo över fyra, till slut lyckades jag somna om men då hade klockan hunnit bli halv sju. Gick upp med älsklingen och åt frukost vid åtta. Det är ju så tråkigt att äta själv. Ska ner och se om jag kan hitta en skruvmejsel nu. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0