Ny vecka

Då var det måndag igen och älsklingen min har precis åkt till jobbet. I fredags kom han hem med underbart goda jordgubbar som jag smaskade på hela kvällen :P  Lördagen blev en riktigt skön dag med solning på förmiddagen och golf på eftermiddagen. Igår så fick vi besök av farmor och Calle spelade tävling. När han var klar med den kom de och hämtade mig och så följde jag med hem till honom så nu är jag här igen, vid den sköna poolen. Och fint väder verkar det bli också, perfekt! Kvällen igår var också supermysig, det var lite gäster här och det är ju alltid lika roligt. Vi åt jättegod mat och hade det trevligt! Nu är det en ny vecka och vi får se vad den har att bjuda på :)

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0