Molningt

Kom precis in. Har legat ute i solen och läst lite. Superhärligt! Tyvärr fylldes himlen av moln och solen försvann :(  Jag hade tänkt åka över till syrran idag men hon var tydligen i stan och shoppade så det blev inget. Jag har alltså inget speciellt för mig, ska kanske passa på att titta på en av filmerna med The Corrs som jag skrev om tidigare idag. Måste ju göra det nu när jag har tid, annars blir de lätt stående i hyllan. Är ju inte så ofta man har tid över att sätta sig i soffan i lugn och ro och titta på det man har hemma, blir ju ofta det som visas på tv istället.

Men först ska jag klä på mig lite kläder och stoppa något i magen. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0