Måndag

Jag är medveten om att jag fortfarande är dålig på att uppdatera men det kommer bli bättre, jag lovar!

Igår var mormor och Lena här på besök. Träffar ju inte dom så ofta så det var mysigt :)  På kvällen åkte jag, älsklingen och pappsen ut med båten och fiskade lite. Calle och pappa fick såklart fisk men inte jag. Bytte drag tre gånger men det hjälpte inte :(

Idag har jag tillbringat dagen ensam eftersom älsklingen jobbar. Började dagen med lite träning, vet inte hur länge sen det var som jag tränade sist :P  Annars har jag i stort sett tagit det lugnt och bara slappat, tittat på TV och surfat lite. Till lunch blev det gårdagens kycklingsallad, riktigt gott! Nu ska jag slänga mig på soffan och ta en powernap för jag är så himla trött, gick upp tidigt imorse. Vi hörs senare. Kram på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0