Ljuvligt!

Idag har jag hållt mig sysselsatt hela dagen. Åkte till stan vid halv elva och mötte upp älsklingen vid kvart i ett. Vi åt lunch på TGI Friday's, jag tog en supergod Caesarsallad, helt klart min favoriträtt men den på Ekerums restaurang är godast :D  Älsklingen åt en fiskrätt som också såg god ut men tyvärr så kan jag ju inte äta fisk på grund av min allergi. Nu har jag legat vid poolen och solat och badat. Snart ska vi spela golf så jag ska göra mig klar. Ska smörja in kroppen så att den inte torkar ut av saltvattnet och värmen, sen ska jag mumsa i mig en banan också :P  Det har varit en ljuvlig dag och imorgon kommer det att bli ännu bättre för då jobbar inte Calle och då ska vi vara med varandra hela dagen!! Bara njuta! Nej, nu måste jag skynda mig. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0