Lek och sol

Idag har jag gjort helt andra saker än vad jag hade planerat. Tog iallafall min powerwalk imorse, och jag gick verkligen fort för det blev stressigt. Precis innan jag skulle gå så ringde syrran och ville att jag skulle följa med henne till vårdcentralen. Jag sa såklart att det gick bra, jag skulle ju endå ner till banken. Cyklade dit när jag hade gjort mig klar och mötte upp dem i väntrummet. Det var Lukas som skulle ta blodprov och syrran behövde hjälp med att hålla i honom. Efter det gick vi till banken och sen följde de med mig hem :)  Jag kom alltså aldrig iväg till Troxhammar, gick till lekparken, fikade och solade istället. Mycket mysigare! Jag får fixa det andra imorgon, orkade verkligen inte idag :P


Söta Lukas ska åka kana :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0