Kvalitetstid

Godmorgon!

Uppe tidigt som vanligt, sova får jag göra i graven. Idag har jag och syrran en heldag tillsammans. Vid 10:00 ska vi åka in till Solna och shoppa lite, käka god lunch och bara ha lite kvalitetstid :)  Det är ju sällan som vi umgås bara vi två så det ska bli roligt! Jag hade egentligen tänkt lägga undan resten av pengarna från den här månaden men det blir nog inte så. Jag ska iallafall tänka på saker till hösten, inte mer till sommaren nu. Titta om de fått in jackan hos H&M och kanske köpa födelsedagspresent till papi. Ikväll ska vi åka ut med båten, mysigt! Då får älsklingen följa med också. Han och syrran älskar att fiska, men jag tycker att det är lite otäckt ute på sjön så jag hoppas att vi inte åker iväg så långt :P

Nu ska jag äta lite frukost och göra mig klar. Ha en bra dag! Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0