Hemlängtan

Jag åkte aldrig till stan idag. Orkade helt enkelt inte i värmen. När jag kom till busshållplatsen vände jag direkt och gick och la mig vid poolen istället. Det var mycket skönare! Nästan för varmt, men jag ska inte klaga på värmen när den väl kommer. Älskade sommar och sol!

Funderar på att åka hem till mig imorgon, dvs en dag tidigare än planerat. Jag har lite hemlängtan, skulle vara så skönt att bara få vara hemma i en vecka. Då kan jag ju träffa syrran och hennes barn, och mina andra syskon såklart. I helgen ska jag jobba med Lukas och då tänkte jag höra om jag kunde sova hos A på lördag. Sen tänker jag nog stanna hemma några dagar. Ska sova på saken. Nu ska vi snart åka och spela golf iallafall, det ska bli kul. Kanske sänkning på gång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0