Helg

Hej på er!

Idag vaknade jag i min egen säng, åkte hem till mig igår. Är ju hemma hos Calle hela tiden. Ska åka hem dit ikväll igen och jag vet inte när jag kommer hem igen. Måste iallafall hem på fredag för jag ska jobba med Lukas lördag och söndag. Det var ett tag sen som jag träffade honom nu så det ska bli mysigt, han är ju så underbar och söt <3  Igår packade jag inför flytten och spelade golf. Vi spelade Texas Scramble inför tävlingen som vi ska vara med i i augusti när vi kommer hem från Frankrike. Det gick väl sådär, vi måste spela mycket bättre för att vinna :)  Men det kändes bra att få prova på spelformen och banan. Jag hade ju inte spelat där tidigare. När vi kom hem hit tittade vi på film sen somnade vi bums, vi var helt slut. Under dagen fick jag min cykel såld också, det var säkert 30 personer som ringde och mailade på den, helt galna :P  Bra med lite extra pengar iallafall. Ska spara dem till höstjackan :) 

Idag har vi inga speciella planer. Jag kanske måste börja packa lite till Frankrike för jag vet inte om jag hinner det annars, kommer antagligen vara hos Calle och jobba med packningen i stort sett fram tills vi åker. Kommer hem i helgen så jag kanske kan ta det då, det känns lite konstigt att börja packa redan nu, jag vet ju inte ens vad jag ska ha med mig. Lukas får hjälpa mig att packa, så får det bli :)  Sötnosen <3  Nu ska jag gå och väcka min sovande prins, han sa att han var på väg upp för ungefär 40 minuter sen men är han uppe? Nej :P  Ha en fin dag allihopa, kramar!!


Kommentarer
Postat av: N I C O L E

tack

2008-07-20 @ 09:18:50
URL: http://kiwiz.blogg.se/
Postat av: Michaela

sv: Den kommer från Topshop

2008-07-20 @ 09:35:20
URL: http://michaelaholm.blogg.se/
Postat av: Sara

Svar: tack så hemskt mkt :D

2008-07-20 @ 13:53:43
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0