Härliga sol!

Äntligen en dag med sol och klar himmel, det var på tiden. Om det försvinner blir jag galen för jag har bestämt mig för att ligga vid poolen hela dagen. Älsklingen har såklart glömt att lämna både husnyckeln och cykelnyckeln så jag är fast här hemma iallafall. Tur att det blev så bra väder då!

Igår klarade jag min sista golfrunda på över 18 poäng, jag slog faktiskt rekord och det blev 22 poäng. Nu ska alla tre scorekort bara lämnas in och så ska jag skriva teoriprovet en gång till, sen har jag hcp 36 och får sänka mig hur mycket jag vill :D  Kommer inte kunna lämna in scorekorten förrän nästa vecka, men om det går bra i helgen så får jag sänka mig i efterhand. Kul kul kul!!!

Nu ska jag gå ner och äta lite frukost, sen ska jag duscha och ta det lite lugnt en stund. Solen kommer inte till poolen innan 11:00 iallafall. Ha en skön dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0