Håret växer

Äntligen har mitt hår vuxit ut till åtminstone axellångt! :D  I vintras var jag som en del kanske minns hårmodell och då klippte det av mitt hår :(  Från långt till kort kort. Visst passade jag bra i det och det var skönt i början men jag trivdes inte alls i det i längden. Jag saknade mitt långa hår och det gör jag fortfarande. Jag bara väntar på att det ska växa och växa. Nu vägrar jag att gå till frisören. Topparna är i behov av klippning men det struntar jag i. Jag vill inte att mitt hår ska bli kortare än vad det redan är. När jag har fått bra längd på det går jag till frisören igen :)

 
Före klippningen (dec. 2007)                       Efter klippningen (jan. 2008)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0