Fredag

Boutique Två Tre Gånger:  Foto: 

Idag ska jag besöka butiken Två Tre Gånger. Har aldrig varit där och jag hoppas att jag hittar dit, virrig som jag är :)  Sen ska jag förbi NKs rea såklart :D  Fyndade en väska där i tisdags som ni ska få se. Hade tittat på den länge men väntade på lönen, sen fick jag den för halva priset på rean, jag hade ingen aning om att den skulle vara nedsatt så det kändes väldigt bra :)  Jag hittade även lite snygga golfkläder från Peak men jag köpte aldrig något. Jag får se om jag gör det idag, av allt jag hittade så fanns det bara ett exemplar i min storlek kvar så det är säkert slut.

Ska luncha med älsklingen klockan 13:00 så jag tänkte åka in vid 12:00 ungefär. Ska gå i stan efter lunchen så slipper jag stressa nu. På grund av strejken så måste jag ju gå till Fruängen och det tar ju sin lilla tid. Jag blir så trött, jag kan ju inte ens åka hem till mig själv :(  Ikväll blir det en golfrunda, superkul!! :D  Nu ska jag gå ner och äta lite god frukost. Kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0