Bad med L.

Har precis sett klart säsong 1 av Prison Break, sjukt bra serie!!! Fattar inte varför jag inte har tittat på den tidigare. Har jobbat i helgen så jag sov hos syrran från lördag till söndag. Roligt att umgås lite med henne. Idag var det så varmt så vi gick ned till stranden och badade. L är världens sötaste, men även världens vildaste :P  Han blev helt tokig nere vid vattnet, skrek och försökte ta sig ur vagnen och det var knappt att vi fick på honom badbyxorna innan han var i. Väl i vattnet var han supergullig och flöt omkring som en liten fisk. Han hade flytväst på sig, den var lite för stor men nu har vi ordnat en i rätt storlek.

Eftersom jag har varit upptagen hela helgen har jag inte hunnit blogga. Lovade att visa vad jag köpte i fredags och det ska jag göra, ikväll eller imorgon. Nu ska jag städa upp här på rummet, det är väldigt stökigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0