Ändrade planer

Godmorgon!

Idag hade jag planerat att åka in till stan (Bussarna går ju nu igen!!) men det blev ändrade planer. Det var tydligen risk för regn under dagen så då kändes det så tråkigt. Skulle lunchat med älsklingen men det får vi ta nästa vecka istället. Idag får jag hitta på något annat, vi får se vad det blir. Väntar fortfarande på flyttkartonger så det finns inget att börja packa ännu. Däremot kanske jag ska skruva isär lite i gymmet idag, dock inte den bamsestora saken :P

De senaste dagarna har varit riktigt blåsiga och kalla tycker jag, har hela tiden känt mig frusen. Det mysigaste som finnns när det är kallt ute är att lägga sig på en skön solstol med en filt, eller de stora handdukarna som vi köpte på Gran Canaria. Igår gjorde jag det, då var det visserligen lite soligt men det blåste fortfarande rejält, och då somnade jag. Det var superskönt, jag sov ju så dåligt igår natt också så jag behövde verkligen lite sömn. Det stämmer verkligen att man sover bättre ute i friska luften och när det är kallt i luften och varmt under täcket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0