Long time no see

Nu var det riktigt längesen jag skrev här, minns inte när jag gjorde det sist. Har helt enkelt inte haft tid. Har haft supermycket i skolan samt jobbat. Sen har jag självklart prioriterat C och familjen framför bloggandet eftersom jag haft så lite tid över.

Snart är det jul, bara en vecka kvar! Helt otroligt! Tiden går för fort, jag har ju så mycket som jag måste göra innan skolan slutar. Sen måste jag ju till råga på allt bestämma mig för vad jag ska göra efter skolan. Jag blir helt galen för jag har ingen aning, men det verkar som att C begränsar mig lite så det kommer nog att gå bra. Då får jag ju välja bort en hel del. Vi har iallafall bestämt att vi ska kolla igenom alla papper och kataloger som vi tog på mässan under lovet. Får se hur bra det går :P

Sen reser vi ju bort också. Till Gran Canaria i en vecka. Åker på nyårsafton. Superhärligt! Längtar jättemycket, det ska bli så skönt att få komma bort lite. Sola, bada och spela golf, kan det bli bättre?

Just nu längtar jag till lönen, var superlängesen som jag shoppade och jag tycker att jag är värd några köp efter mycket sparande. På senaste tiden har jag bara köpt saker som jag absolut behövt, och julklappar såklart. Sen har jag lagt undan meer pengar än vad jag räknat med så det känns bra. Tänkte lägga undan en del den här månaden också men det som blir över ska jag shoppa upp, tänkte ta en sväng förbi American Apparel. Så längesen som jag var där och jag har en hel lista på saker som jag vill ha därifrån :D  Ska försöka dra med mig älsklingen också, han får vara smakråd. De har ju så många färger av alla plagg så jag kan aldrig bestämma mig, behöver hjälp med det :P

Nu måste jag kila iväg, har engelskaprov nu på morgonen så får absolut inte komma för sent :)  Önska mig lycka till!


Kram! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0