Frankrike - Augusti 2008


Bad i Juan-les-Pins, superhärligt!


Tog tåg och sedan båt till Saint-Tropez, sen blev det taxi till stranden. Hade lite problem med det högra ögat den dagen men det gick bra och jag kunde njuta av dagen iallafall.

     
  
Shopping i Nice. Det kom en regnskur på eftermiddagen, åskade och blixtrade, som tur var satt vi i bilen då så vi slapp bli blöta :)

   
En härlig golfrunda på Opio Valbonne. Har aldrig spelat utomlands förut så det var något nytt för mig, sedan spelade jag ju bra också så det var kul. Gjorde min första birdie och fick ett jättefint rosa armband av V med en liten söt golfboll.






Sista dagen besökte vi Monaco och Italien. Badade vid Larvotto Beach i Monte Carlo, supermysig och härlig strand. Sedan åkte vi över till Ventimiglia i Italien och åt en jättegod lunch. Tittade även i lite butiker.


Solar in i det sista vid den franska balkongen. Så skönt i kvällssolen!




Sista kvällen åt vi på en mysig restaurang på stranden. Det var jättemysigt att sitta där vid solnedgången och höra vågornas brus.


Jag och älsklingen utanför det kända hotellet Negresco.

Vill tillbaka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0