Torsdag

Hej på er!

Jag är hemma hos min syster och busar med L. Just nu lyssnar vi på musik och dansar :)  Kom hit för att umgås lite och scanna in ett foto som jag ska ha till ett skolarbete, håller på att få hjälp med det nu. Om det inte funkar så får jag försöka fixa det i skolan, men det ska nog gå bra här, har krånglat lite bara. Snart kommer väl syrran hem också. Då blir det middag och sen ska vi åka och handla tillsammans med mamma som kommer och hämtar oss. Jag behöver lite skrivblock till skolan och sånt så jag tänkte passa på. Kram!!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas du har haft en bra dag :)

2008-08-22 @ 22:40:56
URL: http://sofiasfashionroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0