Sluta döma!

Hahaha, nu förstår jag verkligen hur Blondinbella fått ihop sina läsare. Att provosera lönar sig tydligen :P  Så fort jag nämnde ordet skinn i min blogg fick jag negativa kommentarer. Saken var ju just den att jag inte vill ha några handskar i äkta skinn, men men kul med lite publisitet. Jag tycker att all publisitet är bra publisitet här i bloggvärlden så jag ser det bara positivt :)

Att folk dömer en gör inte mig något, de känner inte mig och jag bryr mig inte om vad de tycker. Den enda som jag lyssnar på är min pojkvän, och då är det ofta jag som frågar om råd. Att någon tror att jag hatar djur bara för att jag skrev ett inlägg om skinnhandskar är ju absurt! Många i min familj är vegetarianer och även jag har funderar på att bli det. Det jag vill säga är att det är otroligt fult att döma folk utifrån något som de sagt eller deras utseende m.m. Ibland förstår jag mig verkligen inte på människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0