Skinnhandskar

BeatgloveBow Short Glove

Till hösten ska jag köpa ett par skinnhandskar. Vet inte riktigt var jag ska leta men jag ska nog hitta några som faller mig i smaken. Var inne på NK en snabbis i fredags och tittade eftersom jag vet att de har ett stort urval där, men jag tyckte bara att alla var fula och dyra. Den längre modellen är inte lika vanlig och är därför svårare att hitta, men jag hoppas att jag hittar några till ett bra pris. Helst vill jag att det är skinnimitation, men huvudsaken är att de passar bra under min nya jacka som har lite kortare ärmar och att de håller mig varm :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Orka bära skinn.

2008-08-19 @ 13:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0