Shopping på rivieran


Den här underbara jackan köpte jag i Frankrike. Hittade den på Gallerie Lafayette i Nice, den var ganska dyr men jag kunde såklart inte låta bli att köpa den. Den har korta ärmar så jag måste köpa ett par handskar så att jag kan ha den i höst utan att frysa. Älskar den! Det bästa med den är ju att ingen annan har en likadan :D  Sen köpte jag även en väska i Monaco och ett Body Butter från Sephora som luktar mint, superfräscht! På flygplatsen köpte jag lite presenter till mamma och pappa och två doftpåsar till mig själv som luktar ljuvligt! Fick även tag på pappas födelsedagspresent där nere, snart fyller ju både han och jag år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0