Ny jacka


  

Idag köpte jag denna nya jacka på H&M. Provade den på H&M i Vällingby och gick sen vidare i lite andra affärer för att fundera lite. Bestämde mig snabbt för att köpa den men när jag väl var tillbka i butiken så var just min storlek borta. Dum som jag var la jag inte undan den så jag fick gå till tunnelbanan utan jacka. Chansade och åkte till Västermalmsgallerian och där fanns den, fick tag i den sista, i rätt storlek också :D  Hade ju tänkt köpa den i vinrött men den här ljusa färgen var så mycket finare! Bilderna gör den verkligen inte rättvisa. Blir skönt med en lite varmare jacka i höst. Jag gillar verkligen den stora kragen som man kan knäppa och täcka halsen med. Behöver ju nästan ingen halsduk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0