Måndag

Morgon!

Idag vaknade jag redan klockan sex, men det här är sista veckan som älsklingen jobbar. Jag får stå ut, förhoppningsvis hinner jag vila upp mig innan skolan börjar, är inte direkt pigg om dagarna. Idag tänkte jag ringa och höra om syrran ville komma förbi med lille L, det skulle vara mysigt. Han har ju varit på kortis i en vecka, kom hem igår den lille vilden :)

För övrigt är det ganska fullt upp den här veckan. Idag måste jag bland annat hämta mitt pass, åker ju till C imorgon så det skulle vara bra att ha det gjort. Sen måste jag packa resväskan också. På onsdag och torsdag kommer jag som sagt vara hemma hos älsklingen och då kommer jag antagligen att fortsätta med packningen inför flytten. Samtidigt måste jag hinna göra lite andra småsaker som t. ex. köpa födelsedagspresent till pappsen.

Nu ska jag ut och ta en powerwalk. Kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0