Laktosintolerant?

Jag har börjat avstå från kost som innehåller mycket laktos och jag har mått mycket bättre. C säger att jag aldrig klagar över magont längre men jag är endå tveksam till att jag skulle vara laktosintolerant. Jag ska gå till skolsyster och fråga om de kan göra något test på mig eller något så att jag vet säkert. Tänker iallafall fortsätta med en hyffsat laktosfri kost så länge som jag mår bra av det. Om jag får ont i magen igen vet jag ju att det inte är laktosen, men just nu verkar det vara så.
      


Mjölk med samma goda smak - men helt laktosfri. Detta kan jag ju då inte hålla med om. Smakar verkligen hemskt, eftersmaken är värst! Nästa gång köper jag någon annan sort. Den här går endast att dricka som Oboy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0