Läggdags

Tjoho!

Idag åkte jag och älsklingen hem till mig en snabbis. Packade upp och tog hand om lite småsaker. Sen var det bara att packa igen för nu är vi tillbaka hos honom igen. Gick iallafall lite på stan också, C köpte en vagn till sin nya golfbag som han fått av mig och jag hittade ett par skor till hösten. Halva reapriset + 20% rabatt så de kostade endast 59kr, bild kommer senare.

Imorgon ska vi spela golftävling! Vi startar redan klockan åtta på morgonen så måste åka hemifrån runt sex. Det är min första tävling så det ska bli jättekul :)  Det som jag tycker är roligast är att vi spelar i lag. Älsklingen ska såklart använda sin nya golfvagn med sits. Köpte energy bars, nötter och frukt som vi ska lägga i bagarna också. Vi ska vinna! :D  Nu måste jag slänga mig på sängen så jag orkar gå upp imorgon. Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0