Favoritplagg

    

I veckan shoppade jag mer än vad jag gjort på länge. Här kommer det sista som jag köpte i fredags :)  Den vita skjortklänningen fanns kvar! Kostade 250kr på rean. Superfin med band som man knyter på ryggen. Svängde även förbi älskade American Apparel och köpte den kända Jersey Bandeau Dress, dock inte på rea. Jag köpte den svarta och den vinröda. Måste köpa fler för de var så himla sköna och sen går de ju att använda när som helst och hur som helst, man kan ju knyta den på oändligt många sätt. Oslagbara!! Fick mycket beröm för den på fredagen när vi hade middagsgäster :) 

Jag måste visst tvätta spegeln ser jag, väldigt kladdig och smutsig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0