Jobb och plugg

Idag jobbar jag med Lukas. Vi har precis varit ute i lekparken och gungat och busat. Nu lyssnar han på musik, vilket gör honom lite lugnare. Han sitter i soffan och tittar i sin bilbok istället för att springa omkring och ta massa saker som han inte får röra. Han blir hämtad ikväll men jag ska jobba imorgon också.

C är hemma hos sig och packar för fullt, de flyttar ju nästa helg. Därför tänkte jag koncentrera mig på plugget. Har inte så jättemycket att göra nu precis vid skolstarten men jag tänkte göra klart mitt reportage helt och hållet och titta igenom matten. Ska kika lite på svenskan nu på en gång. Skulle vara skönt att ha den helt klar.

Ha en fortsatt bra dag! Kramar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0