Första skoldagen

Det kändes inte så bra att börja skolan idag igen. Men jag får bita ihop och tänka på det positiva....

♥ Jag har ingen tyska längre!!!! Lycka!!!!
♥ Börjar 10:00 och slutar 12:55 varje onsdag :D
♥ Jag har överskåp!!
♥ Sovmorgon varje måndag och varannan fredag.
♥ Projektarbete på tisdagseftermiddagarna :)
♥ Slutar någorlunda tidigt på fredagar.

Gillar mitt schema, men det är väl det enda som jag gillar just nu. Ska städa och rensa bort lite grejer nu, måste få lite ordning här på rummet. Har lagt alla skolböcker som ska med till skolan imorgon i en påse. Kommer äntligen att få bli av med dem, tycker inte om när de ligger här hemma och skräpar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0